Jednou z premiér na autosalonu v Los Angeles je rovněž představení BMW i8 Roadster. Vůz s plátěnou střechou se začne prodávat v květnu příštího roku. Ceny zatím oznámeny nebyly.

Střechu složí či natáhnou elektromotory během patnácti sekund. Můžou to dělat i za jízdy - do dosažení hranice 50 kilometrů v hodině. Kdo si chce dopřát jízdu s otevřeným nebem nad hlavou, musí počítat s výrazně zmenšeným zavazadlovým prostorem.  I v kupé je už zavazadelník malý - jeho objem činí 154 litrů, v roadsteru je už pak opravdu jen symbolický - pojme 88 litrů.

Zajímavá je informace o technických datech, které se prolínají také do nyní zmodernizovaného kupé. Také v něm je totiž nyní elektromotor s větším výkonem. Zvětšil se o 9 kW na nynějších 105 kW. Díky tomu, a samozřejmě díky spolupráci se zážehovou patnáctistovkou, se zlepšily akcelerační schopnosti vozu.  Kupé se dostane na stovku během 4,4 sekundy, roadster tuto metu dosáhne o dvě desetiny sekundy později. Maximální rychlost obou karosářských verzí činí 250 km/hod.

Díky namontování baterie se zvětšenou kapacitou baterie (ze 7 kWh na 11,6 kWh) narostl také dojezd čistě na elektřinu. Roadster by měl takto ujet 53 kilometrů, kupé 53.

Údaje o spotřebě jsou samozřejmě lepší v případě kupé. Tomu stačí na ujetí stovky kilometrů (podle cyklu NEDC) 1,9 litru benzinu a 14 kWh, roadster spotřebovává 2,1 litru a 14,5 kWh. Vinu na tom má, samozřejmě kromě aerodynamiky, také o šest desítek kilogramů vyšší hmotnost roadsteru.