První elektrický vůz značky Peugeot sjel z výrobního pásu továrny PSA Group v Trnavě na konci března. Zatím však jeho výroba, stejně jako klasická verze nové generace Peugeotu 208 velmi zvolna.

Vzhled svých prvních vozů, které umí jezdit čistě na elektřinu, automobilka Škoda odtajní až 23. května na slavnostní akci v Bratislavě, už nyní jsou však známy jejich nejdůležitější parametry.

Elektromobil Sion německé společnosti Sono Motors by se měl vyrábět od příštího roku ve švédském Trolhättenu, tedy na místě, kde po desetiletí vznikaly vozy značky Saab.

Renault musí reagovat na kroky konkurence, protože ta letos představila nové malé dodávky Partner, Berlingo Combo i další. On sám model Kangoo prodává v současné verzi již dvanáct let. Zatím se rozhodl připoutat pozornost veřejnosti zveřejněním vzhledu konceptu elektrické varianty.

Výdrž baterií, které jsou v současné době využívány v elektromobilech, je častým tématem diskusí. Obyčejně nyní automobilky garantují záruku na osm let nebo sto šedesát tisíc kilometrů, Elon Musk však slibuje daleko více....

Automobilka Renault se rozhodla vyvinout další elektromobil. To, jak bude vypadat, naznačuje koncepční vozidlo EZ-Flex představené na veletrhu VIVA Technology v Paříži.

Na autosalonu v New Yorku automobilka Kia představila koncept zcela nového vozu s elektrickým pohonem. Přestože se zatím jedná pouze o studii, v tiskové zprávě automobilka sama připouští, že by mohla vzniknout i verze pro sériovou výrobu.

Hlavním problémem elektromobilů je dobíjení. I když se nás výrobci snaží ohromit tím, jak se jejich výrobek dá dobít v řádech desítek minut na většinu kapacity, realita je jiná. Pokud nemáte přístup k supernabíječce, můžete doma v garáži třeba svou Teslu nabíjet dva dny v kuse.

Audi vystavuje na autosalonu Auto Shanghai 2019 vizionářský koncept mobility pro megaměsta budoucnosti. Elektromobil disponuje funkcí automatizované jízdy na úrovni 4.

Evropská asociace výrobců automobilů (ACEA) oficiálně potvrdila to, co říkají statistiky: Emise CO2 v Evopě stoupají. Loni byly nejvyšší od roku 2014. Na konci roku 2018 to totiž podle společnosti JATO Dynamics bylo na 23 hlavních evropských trzích 120,5 g, podle Evropské agentury pro životní prostředí 118,5 g. O rok dříve to bylo 118,1 g.