Na úrovni 899 000 Kč bez DPH startuje ceník elektrické verze dodávky Jumper značky Citroën na českém trhu. V tomto případě se jedná o verzi s menší baterií 50 kWh, která zajišťuje dojezd na jedno nabití 230 kilometrů. Cena platí pro verzi s karosérií furgon s délkou L1 a objemem nákladového prostoru 4,6 m3.

Za namontování větší baterie (75 kWh) se u českých dealerů připlácí 160 000 Kč. Ta prodlouží akční rádius na 330 kilometrů. V porovnání s podobně výkonnou a stejně vybavenou variantou vozu s dieselovým agregátem, je rozdíl v ceně něco málo nad čtvrt miliónu korun v neprospěch elektromobilu.

Také ë-Jumper si lze koupit v celkem třech délkových variantách - XS, M a XL, která měří 530 centimetrů. Ta pojme 6,6 m3 nákladu. Výška je obvykle 190 centimetrů, díky čemuž lze zajíždět do podzemních parkovišť.

Auto je možné nabíjet také u stojanů pro rychlé dobíjení výkonem až 100 kW. Do úrovně 80 procent se tak baterie s kapacitou 75 kWh nabije během tři čtvrtě hodiny. Ve voze je také třífázová palubní nabíječky s výkonem 11 kW. 

Výbava je poměrně bohatá. Může zahrnovat například bezklíčkové odemykání a startování, systémy pro sledování značek, nouzové samočinné brzdění nebo sledování mrtvého úhlu, zadní parkovací kameru, adaptivní tempomat, automatické přepínání dálkových světel nebo Grip Control. Bez příplatku se dodává třeba manuální klimatizace a rádio.

Během jízdy může řidič využívat jeden ze tří režimů, které postupně odemykají dostupný výkon elektromotoru a točivý moment. V režimu Eco nabídne agregát jen 60 kW, režim Normal 80 kW a Power 100 kW. Točivý moment pak v závislosti na volbě režimů roste od 190, přes 210 až po 260 Nm.

Radek Pecák