Dvě verze baterie a široká škála provedení vhodných pro nejrůznější typy podnikatelských aktivit. Tak hodlá francouzská automobilka Peugeot nabízet elektrické provedení svého tradičního užitkového vozu Boxer.

Automobil bude vždy pohánět elektromotor s výkonem 96 kW (130 koní) a točivým momentem 260 Nm. Baterie umístěná pod podlahou nákladového prostoru může mít kapacitu buď 37 nebo 70 kWh. To zajistí dojezd 200 (v případě menší baterie) a 340 kilometrů (při zabudování té větší). Maximální rychlost je omezena na 110 kilometrů v hodině.

Vůz lze dobít u stojanů s rychlým dobíjením výkonem až 50 kW, dále jsou k dispozici dvě verze palubní nabíječky (7,4 a 22 kW). Zatímco při nabíjení stejnosměrným proudem lze kapacitu baterie doplnit za hodinu, při použití wallboxu je zapotřebí nejméně pět a nejvíce dvanáct hodin.

Skříňové verze se budou nabízet ve čtyřech délkách a třech výškách. Objem nákladového prostoru se pohybuje v rozmezí 8-17 metrů krychlových a užitečná nosnost až 1890 kilogramů. Kromě toho Peugeot nabídne také provedení šasi s jedno či dvoukabinou.

Ke specifické výbavě tohoto modelu náleží vnitřní zpětné zrcátka s integrovaným displejem. Na něm se zobrazují údaje o dojezdu či zbývající kapacitě baterie.

V základní výbavě je například manuální klimatizace, zadní parkovací senzory nebo rádio s ovládáním na volantu. V Česku se zatím, podle tiskové mluvčí tuzemského zastoupení Radky Matthey, s prodejem nepočítá.

Radek Pecák