Volkswagen představil nový  Arteon. Kromě řady modernizací spojených s faceliftem současně uvedl i druhou karosářskou verzi – Arteon Shooting Brake. Jedním z pohonů bude plug-in hybrid.

Arteon je od roku 2017 automobilem kategorie „gran turismo“ v podání značky Volkswagen, která nyní představuje dalekosáhlou modernizaci této modelové řady. Nový je design přídě s novou nepřerušovanou světelnou lištou, chromovanými lištami a novými spodními otvory pro přívod vzduchu. Maska chladiče a dlouhá, široká kapota motoru tvoří formálně jeden celek. Díky odlišnému průběhu střechy nabízí Shooting Brake vpředu i vzadu více prostoru pro hlavu. Opěradla zadních sedadel jsou v obou modelech sériově asymetricky dělená a sklopná. Za zadními sedadly modelu Arteon Shooting Brake je k dispozici objem zavazadlového prostoru 565 litrů (sedan se splývavou zádí: 563 litrů), pokud se zavazadla naloží jen do výšky opěradel zadních sedadel a krytu zavazadlového prostoru. Při využití délky interiéru až k opěradlům předních sedadel vzroste objem zavazadlového prostoru na 1632 litrů (sedan se splývavou zádí: 1557 litrů). Ložná plocha má v obou případech maximální délku 2,09 m (až k předním sedadlům).

Vrcholnou verzí modelové řady bude Arteon R s maximálním výkonem 235 kW. Mezi technické novinky patří také plug-in hybridní pohon, nabízený pro Arteon poprvé. Ten bude mít výkon 160 kW. Na delších trasách a při rychlosti více než 140 km/h podporuje elektromotor spalovací motor (TSI). Elektrická energie může být v tomto případě používána k jízdě s elektrickým pohonem, nebo ke zvýšení výkonu v režimu „eHybrid“. Sešlápnutím pedálu plynu až na podlahu nebo tlačítkem „GTE“ může být navíc aktivován mimořádně sportovní režim „GTE“. TSI dosahuje nejvyššího výkonu 115 kW/156 k. Elektromotor přispívá nejvyšším výkonem 85 kW/115 k. Z toho vyplývá celkový nejvyšší výkon hybridního systému 160 kW/218 k. Elektromotor je napájen elektrickou energií z vysokonapěťové sady lithium-iontových akumulátorů (uložené v podlaze vozidla před zadní nápravou). Volkswagen doplnil systém 6stupňovou dvouspojkovou převodovkou (DQ400E), vyvinutou speciálně pro hybridní pohon. Poháněna jsou kola přední nápravy. Samotný řidič může být ve spojení se svým vozem eHybrid také prostřednictvím internetu. Pomocí aplikace „We Connect“ si může před jízdou nechat vychladit nebo vyhřát interiér vozu Arteon, připojeného kabelem k elektrické síti, nebo spustit proces nabíjení. Stejně jako u všech nových vozů Arteon lze kromě toho získávat nejrůznější data, například o dojezdu, a ovládat četné funkce.