Audi představilo druhý model v rámci řady e-tron. Audi e-tron Sportback je SUV s geny kupé o výkonu až 300 kW, které ujede ve zkušebním cyklu WLTP na jedno nabití akumulátorů až 446 kilometrů.

Jeho vnější délka je 4901 milimetrů, vnější šířka 1935 milimetrů a vnější výška 1616 milimetrů. Audi e-tron Sportback přebírá designérský styl značky s osmiúhelníkovou maskou chladiče Singleframe, výraznými konturami nad koly a prostorově tvarovanou zádí. Uzavřená maska chladiče Singleframe se svislými příčkami má odstín světle šedá Platinum a je specifickým znakem modelů e-tron. Ve spodní části světlometů Matrix LED vytvářejí čtyři horizontální segmenty pro modely e-tron typický design světel pro denní svícení. Zadní svítilny LED jsou vzájemně propojeny světelným pásem.
Podle metodiky WLTP ujede SUV ve stylu kupé na jedno nabití akumulátorů až 446 kilometrů. Prodloužení dojezdu o 10 kilometrů v porovnání s modelem e-tron má na svědomí optimalizovaná aerodynamika. Dalším příznivým faktorem pro hospodárný provoz jsou na přání dodávaná virtuální vnější zpětná zrcátka, v jejichž křídlovitých nosných prvcích jsou uloženy malé kamery. Záběry z nich zobrazují displeje OLED s vysokým kontrastem na přechodech mezi přístrojovou deskou a dveřmi. Pokud řidič přiblíží prst k povrchu dotykového displeje, objeví se symboly, jimiž může měnit zobrazovanou oblast.
Audi e-tron Sportback nese označení 55 quattro. Každá náprava je vybavena jedním asynchronním elektromotorem, jehož napájení střídavým proudem zajišťuje výkonová elektronika. Oba elektromotory s výkonem 265 kW a točivým momentem 561 N.m umožňují SUV ve stylu kupé intenzivní akceleraci při rozjezdu z klidu. Zrychlí z nuly na 100 km/h za 6,6 sekundy a dosahuje elektronicky omezené nejvyšší rychlosti 200 km/h. Pokud řidič přejde z provozního režimu D na S a sešlápne pedál plynu až na podlahu, aktivuje režim Boost. V něm poskytuje systém pohonu výkon 300 kW a točivý moment 664 N.m po dobu osmi sekund.