Honda postupně uvolňuje další informace o svém prvním sériově vyráběném elektromobilu. Honda e se začne na vybraných trzích prodávat již na konci roku.

Nyní automobilka oznámila, že kapacita baterie bude činit 35,5 kWh, což je o 1,3 kWh méně než má Škoda Citigo e iV. Ačkoliv přesná hodnota dojezdu ještě stanovena nebyla, má o něco přesáhnout hranici 200 kilometrů. Pro srovnání malý škodovácký elektromobil může v režimu WLTP absolvovat na jedno nabití 265 kilometrů.

Na druhou stranu, Honda je větší automobil. Měří na délku zhruba 390 centimetrů, což je o třicet více než Citigo e iV.

Honda e bude bude mít baterie zabudované v podlaze, čímž docílí nízkého těžiště. Vzhledem k umístění elektromotoru vzadu a pohonu zadních kol docílí také ideálního rozložení hmotnosti v poměru 50:50. K vynikajícím jízdním vlastnostem tohoto městského elektromobilu má také přispět nezávislé zavěšení všech čtyř kol.

Ve standardní výbavě automobilu budou kamery na místech tradičních zpětných zrcátek. Experti automobilky tvrdí, že díky tomu se sníží aerodynamický odpor vozu o téměř čtyři procenta, což se velmi pozitivně projeví také na celkovém dojezdu vozu. Aerodynamickou účinnost vylepší také kliky zapuštěné v karosérii automobilu.

V interiéru pak budou hrát dominantní roli dva dvanáctipalcové displeje na palubní desce.

Radek Pecák