Různé karosérie, ale i různé délky může mít elektrické vozidlo bulharské značky  Sin Car. Má být určeno k pokrytí nejrůznějších potřeb mobility ve městech a jejich bezprostředním okolí.

Kromě supersportovního vozu R1 se chce automobilka Sin Car zabývat výrobou vozidla s obchodním označením L-City.

Vozidlo bylo zkonstruováno tak, aby bylo možno snadno měnit baterie, zákazník si mohl zvolit pohon jedné nebo obou náprav, a aby se na jeho základě daly vyrobit různé karosářské verze. To znamená, že L-City by mohlo plnit funkci mikrobusu, malé dodávky, vozu pro trávení volného času nebo třeba malého tahače návěsů.

A to dokonce s různou délkou. Díky použitému trubkovému rámu může být základní délka rovné tři metry prodlužována vždy po půl metru na 3,5, případně čtyři metry.

Díky tomu, že se v útrobách bude nacházet jen poměrně malá baterie postačující na ujetí vzdálenosti 150 kilometrů, měla by být i základní cena velmi přijatelná. Výrobce sám hovoří o hranici cca 10 000 eur, tedy přibližně 260 000 korunách.

Samozřejmě bude možné si připlatit i za větší baterii a další výbavu.

Výroba by měla začít v roce 2020 a kapacita připravovaných výrobních prostor je nastavena na dvacet tisíc kusů ročně.

Radek Pecák