Společně s variantami se spalovacími motory (zůstávají jak zážehové, tak vznětové) představí automobilka Peugeot na svém stánku na ženevském výstavišti také "plně elektrické" provedení svého oblíbeného městského modelu 208.

Už je známa podoba i základní technická data. Design elektromobilu se od "spalováků" neliší, až na drobné detaily. Těmi jsou označení motorizace na zádi - e208 a písmenka "e" na C sloupku karosérie.

V útrobách 405,5 centimetrů dlouhého automobilu se ukrývá bateriový komplet s kapacitou 50 kWh. Ten zajistí homologovaný dojezd až 450 kilometrů (podle měřícího cyklu NEDC) nebo 340 podle realističtější metodiky WLTP.

O rozpohybování kol se stará elektromotor s výkonem 100 kW (136 koňských sil), který současně disponuje maximálním točivým momentem 260 Nm. Z nuly na sto bude vůz schopen zrychlit ve sportovním módu během 8,1 sekundy, což není špatná hodnota. O maximální rychlosti zatím výrobce nehovoří.

Peugeot výrazně zapracoval i na možnostech dobíjení vozu. Při použití vestavěné dobíječky 7,4 kW se baterie na plnou kapacitu dobije za osm hodin, pokud se bude nabíjet výkonem 11 kW, tak se doba zkrátí na pět a čtvrt hodiny.

Současně bude možné také rychlodobíjení, a to výkonem až 100 kW. V takovém případě se baterie zaplní na osmdesát procent své kapacity během pouhé půlhodinky.

Peugeot bude na baterie poskytovat záruku na osm let, případně na 160 000 kilometrů. I na jejím konci by měl mít instalovaný akumulátor ještě minimálně sedmdesátiprocentní kapacitu.

Stejné parametry (s možnými drobnými odchylkami například v parametru zrychlení) bude mít i elektrická verze Opelu Corsa. Ta se představí s půlročním odstupem za Peugeotem na autosalonu ve Frankfurtu.

Radek Pecák