Výhodou elektromotorů a jejich napájecích systémů je, že se dají poměrně snadno aplikovat i pro pohon  jiného vozidla, než pro který byly původně zkonstruovány. Nyní tuto ideu využil turecký výrobce autobusů.

Malý městský autobus Karsan Jest Electric má totiž ve svých útrobách zabudovanou pohonnou jednotku z BMW i3, která má výkon 125 kW a točivý moment 290 Nm. Zatímco s BMW i3 se lze po komunikacích pohybovat rychlostí až 150 kilometrů v hodině, v autobusu je maximálka omezena na 70 kilometrů v hodině.

Do podvozku autobusu se vejde buď jeden bateriový komplet nebo hned dva. Kapacita akumulátorů tak může dosahovat buď 33 nebo 66 kWh. Protože však nedávno BMW upragoval baterii na kapacitu 44 kWh, je k dispozici autobus i s tímto akumulátorem. V případě použití dvojitého, pak je kapacita dokonce 88 kWh. Homologované hodnoty dojezdu jsou tedy také čtyři - buď 80, 105, 165 nebo 210 kilometrů.

U rychlonabíječky s výkonem 50 kW pak autobus musí (v závislosti na namontované baterii) strávit buď 40, případně 55, 80 nebo 110 minut. Při využití interní nabíječky 7,4 kW se vozidlo na plnou kapacitu nabíjí šest či osm hodin. To ale lze pouze u prvních dvou variant (s nejnižší kapacitou baterií).

Výrobce neudává přepravní kapacitu, ale vzhledem k celkové délce 584,5 centimetrů, bude vhodný spíše na kratší linky v centrech měst. Vnitřní výška však činí nejméně 194,5 centimetrů, což umožňuje přepravu i stojících pasažérů.