Před premiérovým uvedením zbrusu nového modelu CR-V Hybrid v Evropě potvrdila společnost Honda oficiální hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2. Podle kombinovaného cyklu NEDC dosáhl model s pohonem přední nápravy a výkonem 135 kW hodnoty emisí CO2 120 g/km a oficiální průměrné spotřeby paliva 5,3 l/100 km.

U varianty CR-V Hybrid s pohonem obou náprav byla naměřena hodnota emisí CO2 126 g/km a průměrná (kombinovaná) spotřeba paliva 5,5 l/100 km. Hybridní CR-V je poháněno jedinečnou technologií i-MMD firmy Honda, která inteligentně a automaticky přepíná mezi třemi režimy pohonu.
Systém nevyužívá klasickou převodovku, namísto ní stálý převodový poměr zajišťuje přímé propojení pohyblivých součástí, díky kterému je přenos točivého momentu hladší. V tomto formátu je systém Honda propracovanější než planetové převodovky e-CVT, kterými jsou obvykle vybaveny ostatní hybridní vozy.
Technologie i-MMD dostala svůj název proto, že inteligentně, automaticky a plynule přepíná mezi třemi režimy pohonu a zajišťuje tak nejvyšší možnou úspornost provozu. Tyto režimy jsou:
•    Elektrický pohon – čerpá energii z lithium-iontového akumulátoru pro elektromotor a pohon kol (zážehový motor je vypnutý)
•    Hybridní pohon – zážehový motor pohání druhý motor/generátor, který dodává elektrickou energii pro elektromotor společně s akumulátorem.
•    Motorový pohon – zamykací mechanismus spojky vytváří přímé propojení mezi zážehovým motorem a koly.
Při jízdě ve městě bude k zajištění optimální účinnosti ve většině situací hybridní vůz CR-V automaticky přepínat mezi hybridním a elektrickým pohonem. V režimu hybridního pohonu lze přebytečnou energii ze zážehového motoru odklonit zpět přes generátor a dobíjet s ní akumulátor. Režim motorového pohonu představuje nejúčinnější řešení pro jízdu na dálnici.
Při středně rychlé jízdě pojede hybridní vůz CR-V obvykle více než polovinu doby na elektrický pohon, kdežto při vyšší rychlosti bude elektrický pohon využívat zhruba po jednu třetinu doby. Řídicí software systému i-MMD bude podle dané situace a prostředí a bez účasti řidiče průběžně rozhodovat o tom, kdy je z hlediska maximální úspornosti provozu vhodné mezi těmito režimy přepnout.