Kapacita akumulátoru modelu BMW i3 se od jeho představení zvětšila na dvojnásobek a činí nyní 260 kilometrů.

Nová generace vysokonapěťového akumulátoru s nábojem článků zvýšeným na 120 ampérhodin (Ah) a s kapacitou 42,2 kilowatthodin (kWh) umožňuje modelům BMW i3 a i3s od listopadu 2018 dosahovat výrazně delšího dojezdu. Tyto dva modely jsou nyní v každodenním provozu schopné ujet vzdálenost až 260 kilometrů, což představuje nárůst téměř o 30 procent.
Současně s uvedením většího akumulátoru jsou nyní pro BMW i3 a BMW i3s dostupné nové barvy karoserie, nové barvy pro volitelný interiér Loft a adaptivní LED světlomety s funkcí matrix dálkových světel. V budoucnu do nabídky BMW i3 přibude sportovní paket, který zahrnuje černé lemy blatníků a sportovní podvozek se specifickými tlumiči, pružinami a stabilizátory, sníženou světlou výšku, rozšířený rozchod kol a 20“ kola z lehké slitiny. Optimalizované menu konceptu ovládání Drive v podobě dlaždic je nyní k dispozici v kombinaci s volitelným navigačním systémem Business. V buducnosti volitelnou výbavu BMW i3 a BMW i3s rozšířítaké příprava pro telefon s bezdrátovým nabíjením a WiFi hotspot.
Lithium-iontové články jsou vyráběny výhradně podle požadavků BMW Group. Na základě výzkumu a vývoje, prováděných v úzké spolupráci s výrobcem akumulátorových článků, se dosahuje neustálého zdokonalování akumulátoru z hlediska výkonu, dojezdu, bezpečnosti a životnosti. Vysokonapěťový akumulátor, který je instalován hluboko v podlaze vozu, se vyrábí v závodě v Dingolfingu a je tvořen osmi moduly, z nichž každý má dvanáct článků. Nejnovější vylepšení vyústilo v náboj 120 Ah s celkovou kapacitou 42,2 kWh, rozměry akumulátoru se přitom nezměnily. To představuje další významný krok k prodloužení dojezdu. Pro srovnání: při uvedení BMW i3 na trh v roce 2013 dosahovaly tyto hodnoty 60 Ah a 22,6 kWh, zatímco druhá generace akumulátoru, představená v roce 2016, vykazovala 94 Ah a 33 kWh.