Ačkoliv Porsche ještě nezveřejnilo ani čas premiéry svého prvního (novodobého) elektromobilu, sadu technických dat již odtajnilo. Jsou skutečně lákavá..

Výkon dvou motorů, které se budou nacházet na přední i na zadní nápravě, a díky tomu vůz získá pohon všech kol, bude podle tiskové zprávy automobilky nejméně 440 kW (600 koňských sil). To zajistí zrychlení z nuly na stokilometrovou rychlost nejpozději za 3,5 sekundy. Dvojnásobné rychlosti se dosáhne v čase kratším než dvanáct sekund.

Jízdní vlastnosti by neměly dělat značce Porsche ostudu. Schopnosti manévrování v nízkých rychlostech i při svižných průjezdech v zatáčkách vylepší systém pro natáčení rovněž zadních kol. Baterie je samozřejmě umístěna v podlaze, přesně pod sedačkami pro čtyři cestující.

Primát bude mít Taycan ve využití osmisetvoltové palubní elektrické sítě. To má dvě výhody - jednak se zkrátí doba nabíjení, a jednak se zmenší průřez používaných kabelů, a tedy i jejich hmotnost.

Díky nabíječkám o výkonu 350 kW bude možné doplňovat baterii na 80 procent kapacity již během čtvrt hodiny. Jelikož baterie umožňují dojezd na 500 kilometrů, znamená to, že při takové zastávce se získá energie na dalších 400 kilometrů jízdy.

V prvních letech produkce po roce 2019 hodlá Porsche vyrábět ročně zhruba 20 000 kusů vozu. I to už by mělo stačit na to, aby se projekt stal ziskovým.

V současnosti se velká část ze stovky vyrobených prototypů testuje v Jižní Africe. Zdejší lokalita byla vybrána především kvůli ověření funkčnosti systémů při vysokých teplotách. Do prodeje se má Porsche Taycan dostat koncem příštího roku.