Teprve v červnu uvedlo tuzemské zastoupení Renaultu na český trh elektromobil Zoe. Jedná se však o první generaci, která má, podle posledních zpráv, už nakročeno do důchodu.

Zřejmě již příští rok, nedlouho po představení nové generace městského vozu Renault Clio, budou zahájeny prodeje druhé generace modelu Zoe. Podle zdrojů portálu Pushevs se zřejmě nedá očekávat zásadní zvýšení parametru dojezdu, protože 300 kilometrů (podle metodiky WLTP) se dá v Evropě, na rozdíl od USA, pokládat za dostatečnou hodnotu. Renault nicméně umožní také rychlé dobíjení.

Společnost již předem připravuje opatření, aby zvládla uspokojit očekávaný zájem. Od září by se výrobní kapacita pro model Zoe měla zdvojnásobit na 440 kusů denně (8800 měsíčně).

Kromě osobních aut připravuje Renault ofenzivu také v oblasti užitkových vozů. Po Kango Z.E. má nyní připraveny "těžší váhy". Konkrétně se jedná o velkou dodávku Master Z.E, která bude mít dojezd zhruba 120 kilometrů, dále střední nákladní vůz s hmotností 16 tun, bateriemi s kapacitou 200-300 kWh a dojezdem až 300 kilometrů, a konečně těžký náklaďák (26 tun), který na jedno nabití ujede kolem 200 kilometrů.

Renault rovněž před pár dny oznámil, že od září nahradí společnost Bolloré, která dosud v Paříži nabízela své elektromobily ke sdílení. Do ulic města nad Seinou rozmístí dvě tisícovky vozů Zoe, Kangoo Z.E. i čtyřkolky Twizy.