Čínská společnost Byton na právě skončeném autosalonu ve Frankfurtu ukázala produkční verzi svého modelu M-Byte.

Stát se zasadí o rozvoj infrastruktury pro výrobu a čerpání vodíku určeného k využití ve vodíkových palivových článcích vozidel. Při návštěvě továrny TPCA v Kolíně to slíbil ministr průmyslu Karel Havlíček.

Mnichovská automobilka BMW v roce 2013 způsobila pořádný rozruch, když představila svůj elektromobil i3. Především díky důkladně promyšlené konstrukci a výrobě vozu s maximálním ohledem na ekologii. Nyní se ale nad tímto vozem stahují mračna..

Investice za zhruba tři sta miliónů korun si vyžádaly úpravy výrobních prostor v závodě Škoda-Auto v Kvasinách v souvislosti s přípravou zahájení výroby plug-in hybridní varianty vozu Superb iV.

Zatímco u většiny nových automobilů nabízených na trhu není problém překročit při objednání verzí se silnějšími motory, automatickými převodovkami a lepší výbavou základní cenovku i několikanásobně, v případě elektrické Škody Citigo tomu tak není.

I když se vlastnosti a schopnosti elektromobilů stále vylepšují, jen málokdo si je zatím umí představit při používání v extrémních podmínkách. Například v zimě na Sibiři nebo v pustinách, kde nejsou žádné běžné cesty.

Na autosalonu ve Frankfurtu poutá pozornost návštěvníků také vůz eKäfer, neboli klasický Volkswagen Brouk, který má ve svých útrobách zabudovanou techniku z modelu e-Up!

BMW v současné době poněkud zaostává s technologiemi pro klasické elektromobily za svými hlavními konkurenty, kterými jsou samozřejmě značky Mercedes-Benz a Audi.

Je malá a milá. Tak musí prakticky každému připadat městský elektromobil Honda e, jehož produkční podoba se konečně představila na autosalonu ve Frankfurtu. Měli jsme již možnost se do ní usadit a prozkoumat interiér.

Volkswagen dokonce v souvislosti s odhalením nového modelu během autosalonu ve Frankfurtu představuje i nové logo. Je jednodušší a čistší. Vše v souladu s charakterem elektromobilu ID.3.