Zhruba na dvojnásobek ze současného počtu padesáti se během dvou let rozšíří síť rychlodobíjecích stanic provozovaných energetickou společností E.on.

Odborníci z odborného webu Pushevs.com chválí konstrukční řešení a parametry trakční baterie, která bude instalována ve spodní části nových elektromobilů Volkswagen ID. A také ve Škodě Enyaq nebo v Seatu el-Born. Všechny tyto vozy se dostanou na trh ještě v průběhu letošního roku.

Dokonce i obří baterii s kapacitou 244 kWh je schopná německá firma EFA-S ze Stuttgartu zabudovat do rámového podvozku užitkového vozu GAZelle Next. Před označení tohoto vozu se pak dostane ještě kód E-35.

Prvních pět z celkem deseti objednaných vozů Škoda Citigo e iV již začali užívat obchodní zástupci společnosti Mattoni 1873, která ještě donedávna používala obchodní název Karlovarské minerální vody.

Automobilka Volkswagen informovala, že se dohodla se všemi německými dealery na změně způsobu prodeje vozů. Systém bude spuštěn v červnu v souvislosti se zahájením objednávek všech možných verzí elektromobilu ID.3.

Kromě vlastních autosalonů bude Citroën svůj miniaturní elektromobil Ami prodávat rovněž v obchodech s elektronikou. Konkrétně se má jednat o řetězce Darty a Fnac. Je to ostatně logické, právě zde se totiž prodá většina ve Francii do provozu zaregistrovaných elektrických skútrů a elektrokol.

Ford má nepochybě ve svých řadách spoustu lidí s velkou invencí. Svědčí o tom i nápad, na který upozornil portál Macheclub.com.

Společnost Southern China Power Grid informovala o záměru vybudovat ve městě Shenzhen první dobíjecí stanici pro nákladní automobily.

Bezplatný provoz rychlodobíječek společnosti ČEZ končí. Od 16. května se zase platí za odběr elektřiny, kterou z nich řidiči elektromobilů načerpají do trakčních baterií vozů.

Také Citroën bude mít v brzké době ve své nabídce čistě elektrickou dodávku střední velikosti. Model Ë-Jumpy se bude prodávat se dvěma verzemi trakční baterie.